onsdag 11 december 2013

Feber och luciaförberedelser





Jag vet inte hur ni andra som levt med fotproblemen några år har påverkats i er allmänhälsa. Avsaknaden av tillträcklig konditionsträning tror jag är det största hotet mot min hälsa.Jag får så mycket infektioner.Olika virusar som sitter i läääänge, magsjukor, febertoppar osv. Det har helt klart varit mycket krassligare år sedan fötterna blev dåliga och sedan sonen började på dagis förra hösten har familjens sjukdagar ökat lavinartat. Jag känner mig som en bov gentemot både familjen och arbetet när jag blir dålig och inte kan göra det jag ska. Blir snabb ångestfylld och stressad...fast jag vet att det verkligen inte underlättar läkningen av infektionen...

Hursomhelst, nu är sonens jultomteoutfit tvättad inför den "stora" luciashowen på dagis i morgon och det är bara att hoppas att jag blir av med febern och kan jobba och sedan bevittna mästerverket på förskolan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar