måndag 26 oktober 2009

Hasseludden Yasuragi- en helg med kraft


Som del två av min trettioårspresent från min kära sambo ingick en helg på Hasseludden Yasuragi, det japanska spa som ligger utanför Stockholm. Vi var där i helgen (mitt tredje besök, hans första) och fick verkligen några sköna dagar.

Eftersom hösten varit så tung med alla extra turer kring leverutredningen utöver den vanliga smärtan så kan jag säga att det passade oss båda utmärkt att få ta del av det lugna tempot, de heta källorna, den utsökta maten och de sköna avslappningspassen. Hasseludden Yasuragi är verkligen en oas för själen och kan varmt rekommenderas som tillflyktsort när man behöver fylla på med kraft. Nästa vecka väntas nya besked angående min leverutredning och kanske känner jag mig något starkare och gladare trots väntan på allt ovisst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar