tisdag 29 december 2009

Gott nytt år!


Så här i slutet av 2009 vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år! Hoppas på ett nytt, fräscht 2010, med fin läkning av alla trasiga fötter.

Vintern i min lilla stad är riklig, massor av snö och kyla. Suget efter att få ge sig ut på längdskidor eller på isen, eller den vanliga långpromenaden gör sig starkt påmind. Särskilt som jag sitter inne och tittar ut på härligheten. Det är svårt att ta sig fram på cykel i all denna snö så jag känner mig ganska instängd...tänker att nästa vinter, då, kanske jag är så bra att jag kan belasta genom lite skidåkning eller bara en lång och härlig vinterpromenad...Vi hoppas på 2010.

Tack för alla fina mail under året, fortsätt skriva era berättelser och är det någon som bara vill dela något lite kortfattat så är ni välkomna att lämna kommentarer på sidan.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar