söndag 18 juli 2010

Shoemed- skobutik på nätet!


http://www.shoemed.se/ är en skobutik på nätet som säljer ett bra sortiment av snygga fin-skor som dessutom är bekväma och även bra tofflor, arbetsskor. Sedan jag fick mina fotproblem har jag verkligen fått fokus på vad folk har på fötterna och ofta tittat på servitriser, flygvärdinnor, tågpersonal osv och undrat hur de kan springa hela dagarna i skor som ser faktiskt ser snygga ut. Typ pumps...

Svaret verkar vara att de handlar skor som ger tillräckligt stöd och komfort fast de är utformade för att vara snygga. Att inte alla skoaffärer har DET som affärsidé ;-)Shoemed säljer bl.a. Rockport som är ett märke jag handlat tidigare, det är bara lite svårt att få tag i här i min mellanstora stad. Rockport har en uppbyggnad inuti som påminner lite om en löparsko och ofta är även sulorna uttagbara. Härligt!

På shoemeds hemsida kan man söka sig fram beroende på yrkesgrupp och jag ska köpa mig ett par "fin-skor" från sortimentet för flygpersonal, att använda vid tillfälle när mina underbara MBT känns för klumpiga, d v s när det handlar om fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar