söndag 2 maj 2010

Gelesocka för hälsporre & plantar fasciit

Jag hittade denna gelésocka på nätet och är jättesugen på att testa! Det är en bomullssocka med gelésula som tydligen ska gå att ha bara som de är eller i inne- eller uteskor. För oss som alltid går med specialskor tillsammans med inlägg så är det ju något av en "long lost dream"att få ha på sig snygga "fin-skor" eftersom alla ordentliga, fotriktiga och sulvänliga skor inkl. MBT är så himla grova...

Tänk om det går att använda gelésockor i ett par nättare skor, åtminstone sittande och bara för en kväll någon gång ibland? Jag är så innerligt trött på att gå på fest eller en middag och klä upp sig snyggt och sedan traska in med de vanliga tråkiga innetofflorna till sina festkläder! Det är så himla tråkigt! Jag har verkligen ingen aning om det kan fungera men ska nog beställa ett par vid tillfälle och testa... Är det någon mer som vill experimentera så kan ni kolla länken nedan. 320 kronor för lite fåfänga kan det ju vara värt om det funkar...

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Känner igen mig i din beskrivning...jag blev sugen att testa! Gjorde en beställning direkt, tack för tipset! Kram Hanna

    SvaraRadera