söndag 2 maj 2010

Bästa MBT-sortimentet i mellansverige!


Jag fullständigt bor i mina MBT-skor men behövde köpa mig ett par som fungerar bättre till sommaren än de svarta läderskor som mitt första par är. Ringde därför runt till alla återförsäljare inom 1.5 timmas radie från min stad och med hjälp av min syster fann jag till slut att det allra största sortimentet visade sig finnas i Motala, på Team Sportia!
(Intressant eftersom Team Sportia i större städer såsom Eskilstuna, Västerås, Örebro och Karlstad inte alls har lika många modeller hemma, eller kunde tänka sig att ta hem dem heller)

Så jag åkte helt enkelt till Motala och köpte mig ett nytt par, MBT Changa Birch, som blev lite somrigare och luftigare. Säljarna var väldigt kunniga och trevliga och enligt egen utsago hörde butiken till MBT-pionjärerna i Sverige och det märktes. Både på utbud, service och kunnighet. Om ni letar MBT i mellansverige kan det vara värt en dagsutflykt till Motala!

Team Sportia, Motala:0141-235601

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar