torsdag 19 juni 2014

Glad midsommar till alla fotskadade!



I morgon är det ringdans och smågrodor och vi äro musikanter...3.5årige sonen är laddad och ska för första gången få uppleva ett midsommarfirande på allmän plats med en större skara människor än vår familj och släkt som brukar samlas vid vårt sommarställe på en ö i Vänern. Nu är det så i år att vi för första gången på trettio nånting år ska fira på fastlandet och vår sons alltid lika positiva inställning till livet (allting är ett smörgåsbord, bara att ta för sig av det!) innebär att även jag och maken känner oss beredda att rätta in oss i ledet i morgon och spela tombola, bära kransar och självklart testa några små grodor med främlingar istället för familjens trygga famn. Tar med mig min bärbara walkingpall och sätter mig väl ner när jag förbrukat mina steg och ser fram emot sommarlunchen som förhoppningsvis kan intas med sol istället för regn som sällskap.

Ha en härlig sommar allihopa och hoppas ni får njuta av sol och värme.Tack för alla mail som kommit under vinter och vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar