fredag 9 januari 2015

Hälsporrekliniken


Som nyskadad handlar det om att söka- och få rätt hjälp snabbt. Det är inte alltid lätt att hitta kunnig vårdpersonal med tillräckligt goda kunskaper för att ens analysera de smärtor som plötsligt uppkommit i ens fötter. Det jag har konstaterat av egen erfarenhet och i utbyte med de många andra som jag blivit kontaktad av genom åren är att de som får rätt hjälp från början verkar klara en läkningstid på allt från några månader till ett par år, medan de -likt undertecknad- som inte hittar rätt i djungeln av vårdinstanser, eller inte erhåller ett korrekt bemötande och en riktig bedömning, riskerar att dra på sig problem som blir betydligt mer långvariga än några år.
Hälsporrekliniken har jag aldrig själv besökt eller tagit hjälp av för egen del men jag fick tips om deras hemsida. Många av de metoder och de rehabövningar som de nämner på sin hemsida är i mångt och mycket de råd och metoder som jag själv har testat. Tejpningsmetoden som Hälsporrekliniken beskriver är densamma som jag fick via min ortoped och den var som enskild händelse mycket avgörande för att ta min läkning framåt.


Kolla därför in http://hälsporrekliniken.se/ för tips och råd om behandling och rehabövningar



2 kommentarer: