onsdag 7 april 2010

Patientförening & forum för fotskadade?

Flera personer har frågat om det finns någon slags patientförening för oss med dryga PF/HS-problem men tyvärr har jag inte hittat någon sådan. Om det är någon som känner till en sådan så får ni jättegärna maila info, eller lägga upp som kommentar så andra kan läsa direkt!
Några bloggföljare har skrivit att de funderar på att starta upp antingen en patientförening eller något slags forum och därför tänkte jag be er som som är intresserade av detta att höra av sig till mig. Om det ska gå att starta upp något måste man ju veta att det finns ett intresse/behov. Meddela din mailadress till mig via kommentar eller epost så sammanställer jag en maillista och vidarebefordrar och så får vi se vad som händer.

Hur många fotskadade är vi egentligen, runt om i landet?

1 kommentar:

  1. Hej! Du har ju redan min adress, men jag skriver den här också, för säkerhets skull. Tack för ditt mail, jag hör av mig!
    linnea
    annalinneahallberg@hotmail.com

    SvaraRadera