måndag 10 augusti 2009

Tack för all läsarrespons!


Till alla andra "hälsporrar/plantar fasciiter" där ute i landet- jag skulle vilja passa på och tacka er för alla mail som kommit till fotskadad@gmail.com under sommaren.

Jag har visserligen haft på "känn" att vi är många fler som har dessa jobbiga skador och problem än vad man ser och hör. Men, jag vågade inte hoppas på att få så här mycket fin respons. Det är roligt att bloggen kommer fram till de som behöver den och det är SÅ HÄRLIGT att få era mail.

Jag både skrattar och gråter lite vid läsningen av hur "folk som vi" har det runt om i landet. Det är givande att dela varandras historier och erfarenheter och framförallt så är det otroligt skönt att få veta att det finns många som förstår en och som vet hur det känns.

Fortsätt maila till mig! Och vill man inte maila går det så klart bra att lämna en liten kommentar här på bloggen, det uppskattas också så klart!
Vi fortsätter krya på oss tillsammans under hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar