måndag 10 augusti 2009

Värkande fötter efter Madonna-konsert


I går var jag och bästa vännen på Madonnas konsert på Ullevi. Konserten var bra och det var en härlig upplevelse att få se en av de, i mina ögon, största underhållarna!
Det fungerade helt ok med fötterna...vi åkte dit med bussresa. Bussen parkerade nära Ullevi. Sedan la vi en del pengar på taxi runt stan och så var ju kryckorna med så klart, utan dem hade det inte gått. Idag har jag fruktansvärt ont men det var det värt, man måste ju lyxa till det med lite nöjen när tillfälle ges och fylla på med glädje! Hoppas bara att det värsta släpper tills morgondagen, då är semestern slut och jag ska åter till arbetet på min halvtid. Vore tråkigt att komma haltandes som ett vrak efter 4 veckors ledighet. Men denna dag tillbringas alltså i sängen med fötterna i högläge och med halvfrusna kyltofflor på fötterna...
Jag vill (i tanken) skicka en liten guldstjärna till personalen på Ullevi som såg till att jag och min vän fick fina sittplatser i skydd från regnet trots att vi bara hade ståplatsbiljetter (jag hade tänkt sitta på golvet på planen och lyssnat/kollat in videoskärmarna- har ju lärt mig anpassningens sköna konst under dessa 22 skadade månader ) Nu SÅG vi konserten också, snacka om serviceminded personal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar