fredag 24 juli 2009

Yo Bubble- geltofflor för hälsporrefötter!



Måste visa mina nyköpta, mycket härliga geletofflor! You Bubble är enkla gelefyllda "tofflor" med en rem på som man fäster på foten. Sedan håller man dem antingen kylda eller värmer upp dem, helt beroende på vad man önskar för effekt. De sitter bra på foten, följer fotens form och är alltså lättare att hantera en ett Coldpack...jag beställde mina på nätet från Familjeapoteket, men de finns säkert i välsorterade sminkaffärer också.
Mina kostade 149 kr + frakt ca 50 kronor, beställde i förrgår och i dag har jag dem! Superhärligt...dock inget att gå omkring i men perfekt att sitta med för att kyla ner fötterna på ett smidgt sätt...Rekommenderas starkt!

1 kommentar:

  1. hitta denna blogg precis och vill bara tacka för alla tips mycket bra jag har lidit av plantarfasciit i flera år nu utan lösningen men nu fick jag för någon vecka sedan höra om stötvågsbehandlingen som jag starkt börjat överväga
    har även prövatpå tejpningen som du skrev om och det hjälpte en del men inte speciellt och sedan när jag slutade med tejpningen efter 1-2 månader så kom smärtan tillbaka som det var innan

    SvaraRadera