måndag 15 februari 2010

Stockholms Fotkirurgklinik


Här kommer mer info om Sophiahemmet:Stockholms Fotkirurgklinik. Hoppas alla ni som vill får tid snart och sedan riktigt bra hjälp! Skriv gärna igen och berätta hur det gick.

Som svar på era frågor:
Jag kom dit som privatpatient, det tog ca 3 månader från att jag ringde tills jag hade en tid. Besöket tog en dryg timma och kostade 1300 kronor. Det fanns bilparkering både inne på området och mitt på Valhallavägen. Jag hade med mig röntgenbilder tagna på sjukhuset är hemma, både vanliga slätröntgen, belastningsbilder samt magnetkamerabilder. Kolla vad de behöver för just din bedömning! Det gick bra att göra röntgen där hos dem också men för mig som reste var det enklare att ordna det på hemmaplan.

För svar på resten av era frågor, kolla in hemsidan http://www.fotkirurg.se/ eller ring direkt till kliniken 08-406 27 66. De var jättebra att prata med. Kompetenta och trevliga,
Lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar