onsdag 24 februari 2010

Feber och MBT-vila


Jag har fått nån slags influensa/förkylning och har tillbringat de senaste 4 dagarna till sängs med 39 c feber. Jobbigt! Ikväll verkar det dock ha vänt och jag har tagit mig upp i soffan igen. Hoppas på att kunna gå till jobbet i morgon- det är så himla stressande att tänka på hur mina ärenden samlats på hög, telefonlappar och mail och klienter som fått vänta även om jag inte kunnat göra något åt det. Är man däckad så är man.

Fötterna har fått vila från MBT-skorna dessa dagar och med tanke på vilket bedrövligt skick de var i innan dess så var det nog välbehövligt. Jag måste börja använda mina iläggsulor i MBT-skorna, det går bara inte att klara sig utan dem...Känns som rena självmordsförsöket.

Jag känner mig stärkt av att veta att det är flera av er som läser som använder era sulor i MBT och att det fungerar bra. Skosäljaren sa ju också att det var vanligt men att effekten av skorna minskade lite. Ska testa, börjar i morgon med sulorna i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar