torsdag 17 mars 2011

Arnika-essens mot fotsmärta

Jag har fått flera nya spännande tips via mail till bloggen av en ny person, KB, som hittat hit. Tack och bock för infon!
Arnika-essens är ett örteextrakt som lindrar bl.a. svullnader och ska enligt KB vara skönt och ge lite lindring på det smärtande området. Finns att köpa från diverse återförsäljare, både i droppar och salva. För mer info, kolla in länken nedan:

Trots min skepticism mot naturpreparat sedan den olyckliga historien med homeopaten/kinesologen så tänker jag nog testa detta vid tillfälle. Det är ju ingenting som ska "ätas" denna gång.
Skam den som ger sig :-)

1 kommentar:

  1. själv verkar det som om jag upplever ett gott resultat med Aloe Vera MSM gel. Dämpar smärtan och inflammation.
    Första gången på 2,5år som jag känner att det går mot bättring trots uttrampade hälkuddar. MSM bygger även upp bindväven. Har även inhandlat en balansbräda för träning till fötterna samt gått mycket av ren illvilja.

    SvaraRadera