fredag 4 mars 2011

Foppatofflor & hälsporre


Mina förra granne som lider av en faktiskt hälsporre (sporre är t o m bekräftad via röntgen) som han inte får bukt med, tipsade mig om att testa foppatofflor men inte Croc-originalet utan den version som säljs av Sko-kanonen, för att få skön avlastning inomhus. Det är ju inte så himla lätt annars att hitta bra inneskor som inte involverar fotinlägg och jag är ju ständigt på jakt efter nya innetofflor att variera mig med och blev därför jätteglad när jag upptäckte att min kära mamma hade köpt sig ett sådant par "foppa". Jag provade dem och de var jättesköna. Det var flera år sedan jag testade original-Crocen men tyckte att de var för hårda i plasten. Skokanonens tofflor var mycket mjukare och gav ändå ett bra stöd till fötterna. Min snälla mamma var snabb med att donera paret till mig så nu har jag ett par att byta med här hemma på dagarna. Inte världens snyggaste så klart men sköna. Innetofflor är guld värda! Tack mamsen.

1 kommentar:

  1. Jag har haft hälsporre sedan januari och nu gör jag snart vad som helst. Måste testa foppatofflor NU.
    Tack för tipset

    SvaraRadera